chen zissu
היכן מקדמים חנות שופיפיי?

לרוב בעלי חנויות השופיפיי יש תחומי אחריות רבים בתחזוקת העסק. ייצור המוצרים או יבוא שלהם, הליכי הארזיה ותקשורת מול המשלח, מכירות, דאגה לנושאי המיסוי – תקשורת מול רואי החשבון (מע"מ, מס הכנסה ביטוח לאומי), תחזוקת החנות, יצירת מבצעים וזה עוד בכלל לפני שדיברנו על שיווק חנות שופיפיי או קידום החנות באופן אורגני או ממומן. זו בדיוק הסיבה מדוע בעלי עסקים רבים בוחרים להוציא את שיווק החנות שלהם לגורם חיצוני – outsource.

ישנן סיבות רבות מדוע בעלי חנויות זקוקים לקידום ממומן. כפי שתוכלו לראות בתמונה הבאה ממחקר שנעשה ע"י Hubspot ב2018 רוב החברות זקוקות לקידום ממומן כדי להגדיל את התנועה והמכירות בחנות, אחרים זקוקים להגדיל את הרווחיות ואחוזי ההמרה מהשיווק. כחלק מהסקר הצביעו הנסקרים על הצורך להוציא את הקידום הממומן לסוכנות חיצונית כדי שהיא זו שתזהה את הכלי / טכנולוגיה הנכונה לשווק עבורם (אם משווקים ברשתות החברתיות האם נכון יותר לשווק לFacebook / snap / TikTok, האם עדיף לשווק בEmail marketing / SMS marketing או אולי כלי המשלב ביניהם) ובין השאר מלבד הקידום עצמו תעזור גם בתחזוקת האתר והדרכה של אנשי צוות החנות.

מהן הסיבות לקידום ממומן בחנות שופיפיי

מקור: Hubspot

למצוא את כל הפתרונות במקום אחד

שימוש בסוכנות שופיפיי יכול לתת מענה למגוון רחב של צרכים. החל מיעוץ ואסטרטגיה, עיצוב ומיתוג, פיתוח ועד לקידום חנות האונליין שלכם. שיווק נכון של חנות האונליין שלכם תיצור תנועה גדולה של מבקרים. מכירות רבות כתוצאה מהליך השיווק תיצור יחס מעולה של החזר על ההשקעה (ROI) למשל, יחס של 10:1 כלומר על כל שקל שהשקעתם בשיווק החנות החזרתם 10ש"ח במכירות או בדוגמא יותר מוחשית אם למשל הוצאתם 1000ש"ח בקידום ממומן והגעתם ל10,000ש"ח מכירות כתוצאה מכך אתם במצב טוב.

במציאות, איש השיווק (קמפיינר) יכול ליצור תנועה גדולה לחנות בעלות זולה של קמפיינים אך המכירות לא ממהרות לבוא. הדבר נובע כתוצאה משינויים שיש לבצע באתר, למשל: תיאור המוצר דל ולא מכיל מידות, אין מידע על זמני המשלוח, נראות האתר בינונית ולא מזמינה או שקיים קושי בהתמצאות למציאת המוצר שאהבתי בחנות הפיזית אך לא מצאתי אותו באתר. סוכנות המכילה מחלקות עיצוב ופיתוח תוכל לתת מענה ולבצע את השינויים הרלוונטיים כדי לשמור על יחסי המרה גבוהים כך שיותר מבקרים בחנות יהפכו לקונים בסופו של דבר ותוצאות השיווק ישתפרו.

אימוץ טכנולוגיות

כל תהליך שיווקי יש לנצל עד תם. אם יצרנו תנועה גדולה לאתר נרצה "לתפוס" את המבקר המזדמן ולהוסיף אותו לרשימת הניוזלטר שלנו כדי לדוור לו באמצעות האימייל. במקרה אחר לאפשר לו לקבל התראות (Push notifications). כך, נוכל לשמור את פרטי הלקוח גם אם לא ביצע מכירה באתר ולשווק לו גם באמצעים אורגניים (ללא עלות). במקרה אחר, יתכן והסוכנות תוכל להמליץ לנו על כלי אוטומטי או בטכנולוגי חדשנית כמו AI או למידת מכונה שתדייק את מציאת הקהלים שלנו בפרסום הממומן ותוכל לשפר עבורנו את התוצאות.

עזרה טכנית ותחזוקה שוטפת

בכל הליך שיווקי צריך להקים תשתיות. יצירת חשבון מנהל מודעות מתאים, יצירת הרשאות, הטמעה של קטעי קוד המסנכרנים בין חנות השופיפיי והשירות המתאים. למשל:  Facebook pixel, Google Analytics תגיות Meta ואחרות. בביצוע השיווק אצל סוכנות השופיפיי תוכלו לחסוך את העלות בתשלום למתכנת שיטמיע את קטעי הקוד במקומות המתאימים, תודאו שהוא מכיר את הפלטפורמה ומעקב הנתונים מתבצע נכון.

כמו כן, אם אתם מתכננים לצאת לאירוע השקה חדש עליכם להערך בהתאם גם בחנות. יש ליצור את ההנחות בחנות, ליצור או לעדכן את העיצוב המודיע על אירוע המכירה. גם אם תעדיפו ליצור את ההנחות והעיצוב בעצמכם, יתכן ותהיו מעוניינים בשאלות טכניות ולו בכדי שהאירוע יעבור בשלום.

זקוקים לסוכנות שתעזור לכם בשיווק חנות השופיפיי שלכם?