chen zissu
עמוד התשלום יעלם בקרוב

יש לך חנות שופיפיי פלוס? אם ענית כן כנראה שיש סיבה להלחץ. לאחר התראות רבות לאורך השנה האחרונה שופיפיי פלוס הודיעה שהיא עתידה לסגור לחלוטין את האפשרות לערוך את דף התשלום באתר checkout.liquid ואיתו את כל הפיתוחים שעשיתם עליו לאורך שנים.

לקוחות שופיפיי פלוס רבים התאמצו לאורך השנים להוסיף ביטחון בהליך הקניה כמו גם להגדיל את כמות המוצרים בעגלה בדף התשלום, פריווילדיה שהייתה רלוונטית רק לבעלי התוכנית היוקרתית של שופיפיי - שופיפיי פלוס. כחלק מהעניין הוסיפו סימני ביטחון בקניה, מפה עם נעצים לנקודות המשלוח הקרובות, פידבק של לקוחות ועד למוצרים נלווים להוספה לקניה בעודם בדף התשלום.

 

checkout extensions

כעת, שופיפיי בוחרת להפרד מדף זה כחלק מתהליך ראורגניזציה של הארגון, שימוש בטכנולוגיות
חדשות, שיפור הפונקציונליות והגברת המהירות באתר. כעת, את אותם פיתוחים (עיצוביים או פונקציונליים) שעשיתם בדף זה תצטרכו להעביר במהרה עד חודש אוגוסט השנה - 2024 לפיתוח בשיטה חדשה הנקראת checkout extensions . במילים אחרות אפליקציית שופיפיי פרטית (פיתוח תוסף לשופיפיי שישמש רק בחנות שלכם) וישמש כתחליף לאותם הפיתוחים. ישנם פיתוחים עיצוביים כמו שדות חובה לסימון, קודי הנחה לכפל הנחות וכו' בהם נשתמש ב checkout UI extensions  או פתרונות הקשורים לשיטות תשלום, אמצעי התשלום, סדר הופעת שיטות התשלום בהן נשתמש בcheckout payment extension.

Shopify functions

חשוב להכיר. גם אפליקציות מסוימות של שופיפיי עתידות להיסגר ולהתבטל בקרוב כמו shopify script editor. יש להשתמש בתחליפים אחרים כמו Shopify functions. כדי להעריך נכון לשינויים התכופים מומלץ להשתמש בבית תוכנה היודע לשלב את הטכנולוגיות הללו. מתכנת שופיפיי עם רקע בטכנולוגיות כמו react.js vanila.js בטכנולוגיות מתקדמות נוספות. גם אנחנו בZissu LTD  נשמח לתת שירות בנושא ולעזור לכם במעבר קל ומהיר ולא להפסיד דבר מהמידע שצברתם עד כה. להצעת מחיר צרו קשר