Zissu LTD
פי 3 יותר שהות באתר
אתם שונאים אותן, לא מצליחים להיפטר מהן ובכל זאת מרוויחים מהן פשוט הרבה יותר. אז מה הן PUSH NOTIFICATIONS ולמה הן כל כך חשובות? התראות, מודעות קופצות וצלילים שמשיחים את הדעת נועדו למשוך את תשומת לבכם, בלעדיהן? קרוב לודאי שהסיכוי שהייתם נכנסים באופן יזום לבדוק מה חדש באתר / באפליקציה או בשירות שאתם צורכים היה נמוך הרבה יותר. עדכון בזמן אמת מחזיר אתכם לשימוש באפליקציה או באתר וגורם לכם בפועל לשהות בה פי 2 ולפעמים פי 3 יותר ממשך הזמן הממוצע לולא ההתראות הללו.
firepush

פרסום אורגני

התראות בשונה משיטות הפרסום הממומנות כמו הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש היא שיטת פרסום אורגנית - ללא עלות. היום כל בעל חנות שופיפיי יכול להיכנס לחנות האפליקציות של שופיפיי ולבחור באחת מיני אפליקציות מתחום הPUSH NOTIFICATIONS. כאשר מבקר נכנס לאתר מופיעה בפניו האופציה לאשר התראות, בין אם הוא גולש מהנייד או מהמחשב בבית כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על אישור והוא נכנס לרשימת המבקרים שמעתה יקבלו התראות מאיתנו. ההליך פשוט במיוחד. בשונה מניוזלטר ופופאפים אחרים הדורשים מאיתנו להשאיר פרטים כמו כתובת האימייל שלנו, שמנו המלא, תאריך לידע לקבלת הטבה ביום ההולדת, כאן, במרחק קליק אחד המבקר הופך לשווי שלנו. 
אז נכון, בכל שלב ניתן להתנתק מקבלת התראות מאתר. אם אתם גולשים בגוגל כרום אז יש את 3 הנקודות בצד, ניתן להיכנס להגדרות -> מתקדם -> הגדרות אתר -> הודעות ולמנוע את קבלת ההתראות אבל... הרוב? פשוט לא עושים את זה ולכן נוכל להמשיך לדוור אותם. ישנן הרבה דרכים לדוור לקוחות באמצעות התראות אבל כדי שבאמת ילחצו עליהן ולא יראו בהן כמטרד ובכך לנצל את שיטת הפרסום האורגנית במיטבה. הינה כמה שיטות טובות יותר לדוור באמצעות התראות.

דרכים מוצלחות לשימוש בהתראות

  1. תדירות נכונה - קבעו לעצמכם אסטרטגיה. ברשתות החברתיות אנו מצפים להתעדכן בכל רגע במה שקורה. לעומת זאת במשחקים בפלאפון קצת פחות... נסו לחשוב כמה הודעות לשלוח לאלו שברשימה שלכם ברמה היומית או השבועית בלי להטריד יותר מידי.
  2. פרסונליזציה - צרו תוכן מותאם אישית. הודעות כמו "מתגעגעים אליכם שובו אלינו" כבר עשו את שלהן. שימוש בשם או מידע אישי כמו סוג המוצר שנטש בעגלה יכול לשפר את הסיכוי ללחיצה על ההתראה. סטטיסטיקות על זמנים אפקטיביים בהם לוחצים יותר על ההתראות יוכלו לעזור לכם לתזמן התראה בצורה שיותר אנשים ילחצו עליה.
  3. מינימלי - התראות תופסות חלק ניכר במסך. נסו לדמיין את עצמכם משחקים באפליקציה שאתם אוהבים בפלאפון או עוברים בגלריה על תמונות של היקרים לליבכם ופתאום הודעה ענקית קופצת על המסך... זה מעצבן! הצליל שההתראה עושה, התדירות שהיא חוזרת על עצמה ותפיסת מרחב רב במסך יכול ליצור מיאוס גדול ממנה ואף לנסות להתנתק. נסו ליצור מודעה קצרה וקולעת שגם אם לא לחצו עליה לפחות לא יצאו מהרשימה.
  4. אופטימיזציה - חשוב להשתמש בכלי שיאפשר לכם למדוד את האפקטיביות של ההתראות. כמה לחצו, פיצול הקהל, זמנים או תכנים בהם לחצו יותר. לכל התראה צריכה להיות סיבה: עידוד הרכישה, השארת חוות דעת, שימור לקוחות ועוד. מעקב אנליטי וחידוד המסר יוכלו לעזור לכם לשפר את אחוזי ההמרה שלכם בכל מטרה שהצבתם לעצמכם.

    FIREPUSH

    אם נסכם את כל הנאמר עד כה הרי שיש פתרון מובנה שמכיל כבר את הכל. FIREPUSH היא אפליקציית שופיפיי המאפשרת לערוך, לעצב ולשלוח התראות לדפדפן (הן במובייל והן בדסקטופ).
    1. עיצוב - כל התראה יכולה להכיל תוכן, לוגו או תמונה רלוונטית, קישור, כפתור הנעה לפעולה ודרך לעודד את הקריאה לפעולה באמצעות הנחה או כלים נוספים מתוך המערכת.
    2. אוטומציה - ניתן לתזמן באופן אוטומטי התראות מסוגים שונים: החל מהודעת ברוכים הבאים ו/או קוד הנחה לאלו שהצטרפו בעת אישור קבלת ההתראות, התראות לאנשים שנטשו את העגלה, התראות לבקשת פידבק על מוצר ושירות שניתן ללקוח לאחר הרכישה ועוד. באופן דומה ניתן ליצור קמפיין יזום לקידום מכירות, לתזמן אותו לזמן מסוים ולקבוע את כמות החזרות של ההתראה במשך התקופה. למשל, התראה על מבצע לאורך הקיץ ובכל שבוע תשלח מחדש אותה ההתראה על 20% הנחה באופן שחוזר על עצמו לכלל הרשימה.
    3. אינטגרציה - כדי לאפשר קבלת פידבקים (REVIEWS) מהלקוחות או התראות על מוצרים שנוספו למועדפים, FIREPUSH מאפשר חיבור עם אפליקציות נוספות ולאפשר יכולות נוספות. כמו כן, דרך אותה האפליקציה ניתן גם לבצע משלוח SMS ואימיילים מלבד ביצוע ההתראות ולשלב מספר קמפיינים פרסומיים ממקום אחד.
    4. אנליטיקות - מעקב אחר כמות הלחיצות על כל התראה וכל מסע פרסומי הן מספרית והן באחוזים. התראה מוצלחת ניתן לשכפל ולערוך. פרסמתם התראה לדף מוצר? קנו בהגעה מתוך ההתראה? מדהים! תוכלו לעקוב כמה ההתראה הייתה שווה לכם מבחינת ערך כספי.
    מרגישים שאתם מוכנים לצאת לדרך ולפרסם דרך התראות? הורידו את אפליקציית FIREPUSH, זה בחינם!

     חנות האפליקציות של שופיפיי