עד היום, כדי להתלבש כמו אותו דוגמנ / ית , היינו צריכים לעבור בין הפריטים השונים בחנות, לחפש כל פריט בנפרד – תהליך ארוך, מייגע ולא יעיל. אז כדי לחסוך לצרכנים שלנו את הטרחה, מאפשרת אפליקציית Shop The Look לבעלי חנויות בשופיפיי לא רק להציג מוצר מוצר עם המידות השונות שלו אלא לקנות את כל הלוק. בכפתור אחד נוכל לקנות במבצע מכנסיים וחולצה תואממים / שמלה ונעליים או במילים אחרות לאפשר קניה ישירה של כל המוצרים המופיעים בתמונה (או חלקם) כחבילה אחת צירוף של כל הלוק. 

Zissu LTD
מגבירי מכירה | Zissu LTD

 

זה קרה לכולנו. נכנסו לחנות אופנה ברשת, ועוד לפני שהספקנו למצמץ, הופיעה מולנו תמונה של דוגמנ / ית שנראים כאילו יצאו הרגע מתצוגת אופנה, כל מילימטר בקולקציה שלו מחושב, הצבעים תואמים מכף רגל ועד ראש, הסגנון בשיק אירופאי, מצולם על רקע חוף אקזוטי, ועומד בפוזה שגורמת לנו לחשוב: "אני רוצה להתלבש בדיוק ככה" - מהנעליים, למכנסיים, לחולצה ואפילו עד לרמת הצעיף ומשקפי השמש. 

shop the look

עד היום, כדי להתלבש כמו אותו דוגמנ / ית , היינו צריכים לעבור בין הפריטים השונים בחנות, לחפש כל פריט בנפרד – תהליך ארוך, מייגע ולא יעיל. אז כדי לחסוך לצרכנים שלנו את הטרחה, מאפשרת אפליקציית Shop The Look לבעלי חנויות בשופיפיי לא רק להציג מוצר מוצר עם המידות השונות שלו אלא לקנות את כל הלוק. בכפתור אחד נוכל לקנות במבצע מכנסיים וחולצה תואממים / שמלה ונעליים או במילים אחרות לאפשר קניה ישירה של כל המוצרים המופיעים בתמונה (או חלקם) כחבילה אחת צירוף של כל הלוק. 

אך זוהי רק ההתחלה. למעשה האפליקציה נותנת מענה למגוון רחב של מנהלי חנויות המעוניינים להגדיל את המכירות בחנות ולתת חוויית קנייה נעימה ומהירה יותר של כל הפריטים המופיעים בתמונת המוצר. הפתרון של Shop The Look מתאים לחנויות בתחום עיצוב הבית המעוניינות להציע חדרים שלמים ומרוהטים למכירה, מארז כלי עבודה, ציוד מחנאות ועוד.

 יתרונות

  • עבור בעלי החנויות - מדובר בכלי מעולה להגדלת הסל הממוצע. נוכל למכור יותר פריטים, להגדיל שווי של כל מכירה ואפילו לאפשר מבצעים או משלוח בחינם מעל מחיר מסוים.
  • עבור הלקוח -  מדובר בחוויית קניה נעימה ומהירה יותר, עם מענה על צורך ברור. 
  • מיתוג  תוסף שכזה יוצר תחרותיות ואפשרויות שלא קיימות אצל המתחרים כמו גם שיפור חווית הקניה בחנות השופיפיי שלכם.

אדמין אפליקציה

אז איך זה עובד?

  1. לקוח נכנס לדף מוצר וצופה במוצר שאהב. לצד תמונות המוצר בצד שמאל, יוכל לראות בצד ימין כפתור הוספה לעגלה (ADD TO CART) או כפתור של קניה של כל הלוק (SHOP THE LOOK)
  2. בלחיצה על SHOP THE LOOK הלקוח מוסיף לעגלה מספר פריטים כפי שבעל החנות הגדיר (חולצה, מכסיים ונעליים או כל סט, גם בתחומים שאינם אופנה)
  3. עם סיום בחירת המוצרים, המשתמש מועבר לתשלום ולהזנת פרטי המשלוח.
  4. רוצים להתנסות באתר דמו על איך זה עובד? כנסו: bit.ly/shopTheLookDemo

אנחנו יודעים שאתם כבר ממש סקרנים להתנסות עם האפליקציה עבור החנות שלכם. אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי הפעלת האפליקציה, צפו שוב בסרטון שלנו כאן למעלה או במסך מלא בYOUTUBE. אם כבר ממש בא לכם להתחיל לעבוד איתה? זה הזמן ללחוץ על הכפתור ולהתחיל להנות! אז למה אתם מחכים?! 

חנות האפליקציות של שופיפיי