מישהו מכם מכיר ישראלי שלא רוצה לפרוץ את גבולות ישראל? אולי יש כמה אבל הרוב בהחלט מדברים על ״הגשמת החלום״ ויציאה החוצה. גם אנשי עסקים מחזיקים את אותו החלום בראשם ובוודאי שאלו העוסקים במסחר אלקטרוני שכל כך נגיש לכל העולם, כולם היו רוצים להרגיש בינלאומיים. משימה בלתי אפשרית? לא ממש.

Zissu LTD
המדריך ליצוא | Zissu LTD

מישהו מכם מכיר ישראלי שלא רוצה לפרוץ את גבולות ישראל? אולי יש כמה אבל הרוב בהחלט מדברים על ״הגשמת החלום״ ויציאה החוצה. גם אנשי עסקים מחזיקים את אותו החלום בראשם ובוודאי שאלו העוסקים במסחר אלקטרוני שכל כך נגיש לכל העולם, כולם היו רוצים להרגיש בינלאומיים. משימה בלתי אפשרית? לא ממש.

עד היום, אם ניהלנו חנות אינטרנטית ומכרנו גם בחו״ל השתמשנו בשירותיו של דואר ישראל ושילמנו סכומי כסף גבוהים. ואם ממש רצינו לפנק את הלקוחות שלנו ולתת שירות מהיר (כיאה לעסק) היינו אולי משתמשים בשירות הפרימיום של דואר ישראל (EMS) ומוצאים את עצמנו משלמים מאות שקלים על משלוח שיגיע ללקוח בזמן לא סביר.

אבל אנחנו כאן כדי למצוא פתרונות לבעיות ולא כדי לדוש בהם ולכן נספר לכם שאם יש לכם חנות בשופיפיי ואתם מוכרים בחו״ל, אתם יכולים להתהדר בתואר ״יצואנים״. ואם אתם עדיין מחזיקים את החלום בראש ולא פרצתם את הגבולות אך אתם מעוניינים בתואר הנ״ל, הרי שבאתם למקום הנכון. כמה טיפים ליצואן המתחיל בניהול חנות אינטרנטית:

דרכי שילוח

בהנחה ואתם מאחסנים את המוצרים שלכם בארץ ומייצרים מכאן תוכלו לבצע משלוח ימי או אווירי במעטפות, ארגזים, משטחים או מכולות וישנו תמחור שונה בהתאם למשקל החבילה, זמן ההגעה והיעד אליו נוסעת החבילה. זיכרו שעד משקל מסוים העלות היא זהה ולכן - ככל שתדאגו לאחד משלוחים ולשלוח אותם באותו זמן כך תחסכו בעלויות המשלוח.

משלוח ימי

מהירות המשלוח ואחסון בחו״ל

כל בעלי החנויות באינטרנט בכלל ובשופיפיי בפרט היו רוצים לשלוח את החבילות ללקוחות שלהם כמה שיותר מהר. לקוח מרוצה הוא זה שיספר עליכם לאנשים נוספים ויחזור אליכם שוב. אם נבחר להשתמש בשירות מהיר נמצא את עצמנו, שוב, משלמים סכומי עתק רק על המשלוחים עצמם מה גם שלא בטוח שאותו משלוח יצא עוד באותו היום אם אין לנו הרבה פריטים. נוכל לתת שירות הרבה יותר טוב ללקוחותינו אם נבחר לאחסן את המוצרים שלנו במחסנים בחו״ל ולהשתמש במשלוחים יבשתיים פנים ארציים שבהרבה פעמים מגיעים אל הלקוח כבר למחרת או אפילו באותו היום. אנחנו לא מדברים על המחסנים של אמזון כיוון שיש חברות רבות במדינות שונות הנותנות שירותי אחסון ואנחנו ב Zissu LTD נשמח לכוון אתכם למחסנים שיעזרו לכם לקצץ בעלויות ולהגדיל הכנסות.

אחסון בחו"ל

מיתוג

אם יצואן מייצר מוצרים בסין ושולח ליעדים אחרים כדאי לשקול החלפת לייבלים כך שהכיתוב יהיה באנגלית ולא בסינית. אותו הדבר רלוונטי כאשר המוצר שאנחנו שולחים מגיע עם חוברת הסברה, אריזה או כל דבר שמודפסות עליו מילים בסינית. על כולם נרצה שתופיע השפה האנגלית. גם במקרה בו אנחנו מייצרים את המוצרים שלנו בארץ, נרצה לשקול  החלפת לייבלים לשפה האנגלית כדי שהחנות שלנו תוצג כבינלאומית וכדי למנוע החרמות מצד מדינות או אנשים שלא מקיימים קשרי מסחר עם ישראל, כולל המפרץ הפרסי.

לייבלים ואריזה מחדש

מיסוי בחו״ל

כשאנחנו בוחרים לאחסן בחו״ל אנחנו צריכים לקחת בחשבון ענייני מיסוי. באיחוד האירופאי למשל, משלוח ואחסון מוצרים מעל 22€ יגררו איתם תשלומים כמו מיסי נמל ומכס. המצב דומה גם במדינות צפון אמריקה. אמנם אנחנו מאחסנים בחו״ל ולכן נמנעים מתשלום מע״מ בארץ אבל יש לקחת בחשבון את המע״מ המקומי שנצטרך לשלם ואת העובדה שהתעסקות עם טופסולוגיה ומילוי דו״חות בשפה זרה עלולה להיות מאתגרת מאוד. אנחנו נוכל לכוון אתכם לנציגי מס מקומיים שיהפכו את כל הסיפור לפשוט יותר.

מיסוי בחו"ל

אז מה אתם אומרים? מוכנים להגשים את החלום ורוצים להתחיל לייצא? מייצאים כבר ורוצים לדעת איך אפשר לקצץ בעלויות? מלאו את הפרטים בקישור הבא וספרו לנו על אופי המשלוחים שלכם כדי שנוכל לספר לכם על סוגי השירותים החדשים שלנו אליהם עדיין לא נחשפתם. http://bit.ly/2MdWP88